onsdag, mars 18

när vi väntade på mamma bestämde sig viggo för att sätta sig på min fot, haha tyckte
väl att det var skönt med lite stöd och jag klagar inte. Frös i alla fall inte.

puss hanna.

Hm lill-matte var rasande efter att hon svurit och skällt ut två idioter till mammor vid brandthovda skolan, jävla idioter. Tror dem helt seriöst att de äger hela gångbanan? OCH att jag vill att deras unge ska cykla på mig och min hund? Om jag var dem skulle jag inte låta mina barn cykla och springa runt hur som helst, samt ta upp hela gång banan med tvilling vagnar, speciellt inte om en 50kilos riesen kommer emot mig. Okej, denna gång fick jag total "damp" och svor och ja ... jag blev förbannad helt enkelt. Varför ska jag behöva hoppa undan med min hund, och vara rädd att han ska bli skrajj över barnen med tanke på att han kan bli rädd och dra till? När jag ändå går så långt till vänster som jag kan för att han INTE ska vara nära er som kommer och går?! Blåsta mammor som helt enkelt tror att de äger gångbanan.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar